Kovács Krisztián

A hirdetési piacot is súlyosan érintik a válságadók

A ügynökségek bizakodóak, a hirdetők azonban állítják: komolyan –legalább 20-25 százalékkal - szűkül jövőre a reklámpiac. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) adatai szerint tavaly a 2005-ös szintre süllyedt a hazai reklámköltés, idén valamivel pozitívabb a kép, jövőre azonban a kormány lépései - elsősorban a különadók - miatt a hirdetők nagyot húznak a marketingbüdzséből.

Pánikkeltés vagy realitás?

Az elmúlt egy-két hétben szinte kórusban jövendölte számos nemzetközi szakértő az euró (majdnem) elkerülhetetlen ellehetetlenülését. A dolog azért volt érdekes, mert a vészjelzések hátterében lényegében semmilyen új, érdemi piaci fejlemény nem állt.

Meg fognak lepődni a TV2 nézői

Külön szervezeti egységet hozott létre a TV2 azért, hogy a televíziós hirdetési formák új generációja minél kreatívabb formában jelenhessen meg a képernyőn.
1
Világgazdaság Piactér