Kovács Krisztián

A hirdetési piacot is súlyosan érintik a válságadók

A ügynökségek bizakodóak, a hirdetők azonban állítják: komolyan –legalább 20-25 százalékkal - szűkül jövőre a reklámpiac. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) adatai szerint tavaly a 2005-ös szintre süllyedt a hazai reklámköltés, idén valamivel pozitívabb a kép, jövőre azonban a kormány lépései - elsősorban a különadók - miatt a hirdetők nagyot húznak a marketingbüdzséből.
2010.11.30. 06:00 Olvasási idő: 0 perc

Pánikkeltés vagy realitás?

Az elmúlt egy-két hétben szinte kórusban jövendölte számos nemzetközi szakértő az euró (majdnem) elkerülhetetlen ellehetetlenülését. A dolog azért volt érdekes, mert a vészjelzések hátterében lényegében semmilyen új, érdemi piaci fejlemény nem állt.
2010.07.06. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Éppen pluszban zárt a BUX - Egyedül az OTP emelkedett délután

15 261,25 ponton zárt a hétvége előtt a Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX. Ez 42,85 pontos, azaz 0,28 százalékos emelkedés,
2009.05.22. 17:53 Olvasási idő: 0 perc

Mínusszal nyitott a BUX - Irány nélküli kereskedés

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 162,59 pontos, azaz 1,27 százalékos csökkenéssel, 12 621,92 ponton nyitott péntek reggel.
2008.12.05. 09:19 Olvasási idő: 0 perc

Meg fognak lepődni a TV2 nézői

Külön szervezeti egységet hozott létre a TV2 azért, hogy a televíziós hirdetési formák új generációja minél kreatívabb formában jelenhessen meg a képernyőn.
2008.06.16. 09:57 Olvasási idő: 0 perc

Új típusú reklámok a TV2-n - Önálló szervezeti egység gondozásában

Külön szervezeti egységet hoz létre a TV2 azért, hogy a televíziós hirdetési formák új generációja minél kreatívabb formában jelenhessen meg a képernyőn.
2008.06.13. 14:49 Olvasási idő: 0 perc