Kovács Krisztián
november 30. 06:00
A ügynökségek bizakodóak, a hirdetők azonban állítják: komolyan –legalább 20-25 százalékkal - szűkül jövőre a reklámpiac. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) adatai szerint tavaly a 2005-ös szintre süllyedt a hazai reklámköltés, idén valamivel pozitívabb a kép, jövőre azonban a kormány lépései - elsősorban a különadók - miatt a hirdetők nagyot húznak a marketingbüdzséből.
július 6. 05:00
Pánikkeltés vagy realitás?
Az elmúlt egy-két hétben szinte kórusban jövendölte számos nemzetközi szakértő az euró (majdnem) elkerülhetetlen ellehetetlenülését. A dolog azért volt érdekes, mert a vészjelzések hátterében lényegében semmilyen új, érdemi piaci fejlemény nem állt.
május 22. 17:53
Éppen pluszban zárt a BUX - Egyedül az OTP emelkedett délután
15 261,25 ponton zárt a hétvége előtt a Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX. Ez 42,85 pontos, azaz 0,28 százalékos emelkedés,
december 5. 09:19
Mínusszal nyitott a BUX - Irány nélküli kereskedés
A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 162,59 pontos, azaz 1,27 százalékos csökkenéssel, 12 621,92 ponton nyitott péntek reggel.
június 16. 09:57
Meg fognak lepődni a TV2 nézői
Külön szervezeti egységet hozott létre a TV2 azért, hogy a televíziós hirdetési formák új generációja minél kreatívabb formában jelenhessen meg a képernyőn.
június 13. 14:49
Új típusú reklámok a TV2-n - Önálló szervezeti egység gondozásában
Külön szervezeti egységet hoz létre a TV2 azért, hogy a televíziós hirdetési formák új generációja minél kreatívabb formában jelenhessen meg a képernyőn.
1