márkahűség

Kétszer olyan márkahűek a magyarok, mint az európai fogyasztók

A magyarok leginkább kávé-tea, háztartási tisztítók, valamint sampon és hajbalzsam terén ragaszkodnak megszokott márkáikhoz.
2019.06.25. 10:42 Olvasási idő: 0 perc

Csupa rossz hír a tengerentúlról

Csütörtökön veszteséggel zártak a New York-i értéktőzsde vezető indexei.
2009.11.12. 22:58 Olvasási idő: 0 perc

Lehetetlen küldetés? - Japán meghódítására készül az Acer

A tajvani Acer mai bejelentése szerint egy új, könnyűsúlyú és olcsó laptoppal törne be a japán piacra. A tajvani cég tehát dacol a külföldi elektronikai gyártók előtt álló akadályokkal, amelyek hagyományosan a hazai márkák számára biztosítják Japán piacát.
2009.05.22. 13:24 Olvasási idő: 0 perc

Merészek és ragaszkodók - A márkahűség is a nemtől függ!

Az árleszállítások, az akciós áron kínált termékek nem csak a női tekinteteket vonzzák. A 18 év feletti netezők több mint háromnegyede, ha teheti, akciós terméket vásárol – derül ki az NRC Piackutató és a TNS közös VMR kutatásának adataiból.
2009.04.23. 10:48 Olvasási idő: 0 perc