TNS

Az MTV a legkedveltebb köztévé Erdélyben

Erdélyben is az MTV a legkedveltebb közszolgálati médium a romániai televíziós piacot elektronikusan mérő TNS 2009-es adatai alapján. A teljes magyar közösség tévézési szokásait reprezentáló adatokból az derül ki, hogy a legtöbbet az RTL Klub adását nézik a határon túl is.
2010.03.08. 12:19 Olvasási idő: 0 perc

Merészek és ragaszkodók - A márkahűség is a nemtől függ!

Az árleszállítások, az akciós áron kínált termékek nem csak a női tekinteteket vonzzák. A 18 év feletti netezők több mint háromnegyede, ha teheti, akciós terméket vásárol – derül ki az NRC Piackutató és a TNS közös VMR kutatásának adataiból.
2009.04.23. 10:48 Olvasási idő: 0 perc

Közel két millióan játszunk az interneten

Hazánkban közel 2 millió ember, az internetezők 53 százaléka játszik legalább alkalmanként online játékokat másokkal. Bár alapvetően a fiatalokra jellemző tevékenységről van szó, az idősebb korosztály is kiveszi a részét a szórakozásból – derül ki az NRC Piackutató és a TNS közös VMR kutatásának adataiból.
2009.02.25. 12:02 Olvasási idő: 0 perc

"A zsidóknak túl nagy a hatalma az üzleti életben" - véli a magyarok többsége

A megkérdezett magyarok kétharmada szerint a zsidók túl nagy hatalommal bírnak az üzleti világban. Több mint felük úgy véli: a kelleténél többet beszélnek a holokausztról. A hét vizsgált európai ország közül csak Nagy-Britanniában látják a kutatók az antiszemitizmus visszaszorulását 2007-hez képest - írja a Népszabadság.
2009.02.12. 10:41 Olvasási idő: 0 perc

Magyar vezérrel erősít Bulgáriában a Sláger Rádió tulajdonosa

Földes Ádámot, a Sláger Rádió kereskedelmi igazgatóját 2008. július 1-jével kinevezték az amerikai tulajdonos Emmis International Ltd. érdekkörébe tartozó bolgár Star FM vezérigazgatójává. A szakembert az új pozícióról és a bolgár rádiós piacról kérdeztük.
2008.06.25. 11:22 Olvasási idő: 0 perc