Több áruházlánccal egyeztet a NAK a hazai áruk arányának növeléséről
A kamara eddig a Spar, a Penny, az Auchan, a Lidl, a Tesco és legutóbb az Aldi képviselőivel egyeztetett a magyar termékek arányának növeléséről.
MTI
2020.10.12, 15:18
Megosztom a cikket
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) folyamatosan egyeztet a kiskereskedelmi áruházláncokkal a magyar beszállítók arányának növeléséről, legutóbb az Aldi vezetőivel tartottak megbeszélést a témában.
A NAK közölte: általánosságban elmondható,
hogy a hazai kiskereskedelmi boltok polcain az élelmiszerek több mint kétharmada évek óta hazai áru.
Illusztráció. Fotó: AFP
A magyar termékek arányának növeléséről a kamara eddig a Spar, a Penny, az Auchan, a Lidl, a Tesco és legutóbb az Aldi képviselőivel egyeztetett,
a közeljövőben a CBA, a Coop és a Real üzlethálózat illetékeseivel folytatnak megbeszélést.
A kamara azt szeretné elérni, hogy a magyarországi üzletek polcain elsősorban azok a friss, vagy feldolgozott élelmiszerek legyenek megtalálhatóak, amelyekből a magyar élelmiszer-gazdaság szereplői megfelelő mennyiséget és minőséget állítanak elő.
Tapasztalatok szerint a magyar fogyasztók keresik a magyar termékeket a boltokban, a magyar termelők pedig képesek magas színvonalon, folyamatosan jó minőségben zöldséget és gyümölcsöt termelni, igényes, friss áruval ellátni a piacot, megfelelve a magas követelményeknek – közölte az agrárkamara
Ne maradjon le a Világgazdaság híreiről, olvassa őket mindennap!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.