A megkérdezett magyarok 63 százaléka ítéli kedvezőnek azt, ha egy cég támogatja a nyári olimpiát és az utána következő paralimpiát, ez a harmadik legmagasabb arány Európában a törökök és a románok után – áll a Nielsen piackutató cég elemzésében. Európában a pozitívan vélekedők átlagos aránya 41 százalék. Törökországban legmagasabb ez az arány 70 százalékkal, majd Románia (66), Magyarország (63), Oroszország (61), Ukrajna (60) és Portugália következik 53 százalékkal.
Az olimpia szponzorálását negatívnak tartók rangsorát Hollandia vezeti 76 százalékkal, majd Belgium (75) és Finnország következik (71 százalék). Magyarországon mindössze 1 százalék tartotta negatívnak a játékok támogatását.
Az olimpia több mint ötven szponzora és partnere mintegy 270 milliárd forinttal (750 millió angol fonttal) járul hozzá a költségekhez. Az érintettek közül a magyarok legnagyobb arányban a következőkről gondolják, hogy szponzorálják a nyári olimpiát és a paralimpiát: Adidas (55 százalék), Coca-Cola (46), MasterCard (37), Puma (35), Nokia és Samsung (34-34 százalék).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.