BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ma nem érdemes próbálkozni az ügyintézéssel a kormányablaknál: szünetel az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás

Szünetel az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás ma a kormányablakokban, az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek. A Digitális Magyarország Ügynökség tájékoztatása szerint a hiba elhárítása folyamatban van, miközben az elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt.

A hét végén történt hardvermeghibásodás következtében számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött. Az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érinti, emiatt július 14-én, hétfőn a kormányablakokban az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás országosan szünetelni fog – közölte a Digitális Magyarország Ügynökség (DMÜ).

A révfülöpi kormányablak / Fotó: Vasvári Tamás / MTI

A kormányablakok az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek. A hiba elhárításán a közlemény szerint folyamatosan dolgoznak, a fejleményekről tájékoztatják a nyilvánosságot. Az okozott kellemetlenségekért a DMÜ a közleményben elnézést kért.

Jelezték azt is, hogy a DÁP, az Ügyfélkapu+, illetve az egyéb kormányzati portálokon elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt.

Több millió meghatalmazás jár le a postán – érdemes időben lépni

A Magyar Posta szerint már most érdemes megújítani a postai meghatalmazásokat, noha erre az érintett ügyfeleknek december 31-ig van lehetőségük, ha azt szeretnék, hogy jövőre is érvényben maradjon a szolgáltatás. A folyamat egyszerű, személyesen és online is elvégezhető.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.