BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ma nem érdemes próbálkozni az ügyintézéssel a kormányablaknál: szünetel az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás

Szünetel az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás ma a kormányablakokban, az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek. A Digitális Magyarország Ügynökség tájékoztatása szerint a hiba elhárítása folyamatban van, miközben az elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt.

A hét végén történt hardvermeghibásodás következtében számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött. Az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érinti, emiatt július 14-én, hétfőn a kormányablakokban az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás országosan szünetelni fog – közölte a Digitális Magyarország Ügynökség (DMÜ).

A révfülöpi kormányablak / Fotó: Vasvári Tamás / MTI

A kormányablakok az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek. A hiba elhárításán a közlemény szerint folyamatosan dolgoznak, a fejleményekről tájékoztatják a nyilvánosságot. Az okozott kellemetlenségekért a DMÜ a közleményben elnézést kért.

Jelezték azt is, hogy a DÁP, az Ügyfélkapu+, illetve az egyéb kormányzati portálokon elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt.

Több millió meghatalmazás jár le a postán – érdemes időben lépni

A Magyar Posta szerint már most érdemes megújítani a postai meghatalmazásokat, noha erre az érintett ügyfeleknek december 31-ig van lehetőségük, ha azt szeretnék, hogy jövőre is érvényben maradjon a szolgáltatás. A folyamat egyszerű, személyesen és online is elvégezhető.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.