A Ford Explorereket 3,0 literes, V6-os biturbó benzines 350 lóerős motorral szerelik az európai vevőknek. A tízfokozatú automatikus váltóba épített villanymotor 100 lóerős, a rendszerteljesítmény 450 lóerő és 840 newtonméter. A 13,1 kilowattóra kapacitású akkumulátorral 40 kilométer az elektromos hatótáv, az átlagfogyasztás 3,4 liter 100 kilométerenként a gyári adat szerint. Az Explorer holttér-figyelő rendszere figyelembe veszi az utánfutót is. | AM
Még nincs neve a legkényelmesebb McLarennek
A Grand Tourerként, azaz túraautóként jellemzett McLaren típus fejlesztésének részeként két mérnök „lábon” vitte el az autót Barcelona mellé és onnan vissza a cég Egyesült Királyságban lévő, wokingi központjába. Az 1600 kilométeres útra minden csomagjukat magukkal vitték. Az egyelőre névtelen modell a Speedtaihez áll a legközelebb, de attól eltérően hagyományos, kétszemélyes utasteret kap. | AM
Bátor Lexus-koppintást készítettek Kínában
A kínai GAC konszern által készített Liebao, azaz Gepárd nevű szabadidő-autó tervezésekor elvileg nem akarták lemásolni a Lexus RX orsó alakú hűtőrácsát, ám az ennek ellenére nagyon hasonló. Az utastérben a nagy méretű monitorok mellett az európai gyártók által favorizált míves kapcsolósor is megjelenik. | AM
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.