L. G. | Az optimalizált aerodinamikai csomagnak köszönhetjük a McLaren LT, azaz LongTail autóit, amelyek sorában a hatodik a most bemutatott 765LT. Minden részletre kiterjedő munkával faragtak le 80 kilogrammot a kiindulási alapot képező 720S típus saját tömegéből, például vékonyabbak a szélvédők, az oldalsó ablakok műanyagból készülnek, a kipufogórendszer titánium, a váltóhoz pedig a Formula–1-ben használt anyagokat vették át. Különösen könnyűek a tízküllős kovácsolt alufelnik, amelyek darabonként 5,5 kilogrammot spórolnak, a karbon kagylóülések 9 kilogrammot. A légkondicionáló és a rádió felár nélküli extra, zajszigetelés még felár ellenében sincs, a saját tömeg alapesetben 1229 kilogramm. Karbonból sütik az új légterelőket, amelyek közül az aktív hátsó szárny a legméretesebb darab, automatikusan visszahúzódik egyenes irányú gyorsulásnál, és egészen a végsebesség eléréséig úgy is marad, de légfékként is működik szükség esetén. A karbon-kerámia tárcsákat szorító nyergeken belül hűtőlevegő-csatornákat alakítottak ki. A 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét 765 lóerőre növelték, a maximális nyomaték 800 newtonméter. Rövidebbre vették a váltó áttételezését, javítva a gyorsulást: a százas tempó elérése 2,8 másodpercig tart, a kétszáz kilométer per óra is megvan 7,2 másodperc alatt, a csúcs 330-nál van. A kezelhetőség érdekében átalakították a felfüggesztést is, egyediek a rugók és a lengéscsillapítók, az első hasmagasságot 5 milliméterrel csökkentették, és 6 milliméterrel növelték az első nyomtávot. Ezek az apró változások állítólag érezhetően javítják a vezethetőséget, persze a különbség észleléséhez nem árt, ha van kéznél egy McLaren 720S is… A gyár egyébként 765 példányt készít a 765LT-ből, a megrendeléseket már fogadják a márkakereskedők.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.