A szakértők által vártnál jóval kisebb adózott eredményről számolt be szerdán a Mattel amerikai játékgyártó az idei második negyedévben. Ebben egyebek között az játszott szerepet, hogy csökkent egyik vezető terméke, a Barbie babák eladása. Az egyebek között a Hot Wheels autómodellek és a Fisher-Price játékok gyártója 73,3 millió dollár profitról, részvényenként 21 centről számolt be az egy évvel korábbi 96,2 millió dollár, részvényenként 28 cent után. A Mattel bevétele 1 százalékkal 1,17 milliárd dollárra nőtt, ami elmaradt a szakértők által várt 1,22 milliárd dollártól.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.