BIZTOSÍTÁS A Signal Biztosító 2014-ben 31 százalékkal, 17,8 milliárdról 23,2 milliárd forintra növelte díjbevételét, ami a legnagyobb 15 társaság között a legmagasabb növekedést jelenti – derül ki a társaságnak a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz) honlapján közzétett közleményéből. Kálózdi Tamás, a Signal elnök-vezérigazgatója szerint a növekedés jórészt azzal magyarázható, hogy kiemelkedően teljesítettek az életbiztosítások terén: azok díjbevétele 11,7 milliárdról 16,8 milliárd forintra emelkedett tavaly, úgy, hogy mind a folyamatos díjas, mind az egyszeri díjas állomány nagymértékű fejlődést ért el.
Az új szerzéseknél a befektetéshez kötött életbiztosításoknál közel 90 százalékos emelkedést – 8,3 milliárd forintos összeg mellett – könyvelt el a társaság. A nyugdíjbiztosításuk bevezetése is segítette az életüzletág dinamikus fejlődését. Az ügyfelek éves átlagban mintegy 240 ezer forintot tesznek félre erre a hosszú távú célra. A Signal piaci részesedése az élet üzletágban 3,7 százalékot tesz ki, ami a következő években is pozitív hatást gyakorol a társaság fejlődésére és eredményességére – áll a közleményben.
A lakossági vagyonbiztosítás területén tavaly stagnált a biztosító, ugyanakkor a vállalati vagyonbiztosítások piacon 13 százalék fölötti új szerzés növekedést sikerült elérniük, így e területen is a legsikeresebb biztosítók közé tartozik a Signal. A kis- és középvállalkozói szektor a Signal számára hagyományosan fontos terület, hiszen a német anyacég, a Signal Iduna is a vállalkozók, kisiparosok tradicionális biztosítója. A gépjármű-biztosítások terén 2014-ben – az óvatos üzletpolitikával együtt is – sikerült a díjbevételt növelni.
Ebben az évben és a középtávú tervekben is a profitabilitás és a kiegyensúlyozott működés további erősítése a Signal célja, ennek elérését az első negyedévi eredmények már alátámasztják. Az első negyedévben a díjbevétel megközelítette a 6 milliárd forintot, és a folyamatos díjakból származó bevétel 12 százalékkal növekedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.