Rekordár Rippl-Rónaiért
A 20 millió fölötti sávban is több tétel talált gazdára. Vörös Géza Kalapos önarcképe és Bene Géza 1929-es műtermi csendélete, valamint Vaszary János népviseletbe öltözött lányokat ábrázoló portréja egyaránt 26 millió forintért, Pór Bertalan Kék inges fiú című 1910-es alkotása, a magyar avantgárd egyik legkifejezőbb portréja 22 millió forintért kelt el. A szinte elfeledett, 26 évesen elhunyt Erős Andor Park című 1912-es festménye a magyar avantgárd első korszakából 15 milliós kezdés után 20 millió forintot ért meg valakinek. Kádár Béla art deco Madonnája 18 millió forintért, Ország Lili Architektúrák című 1966-os olajfestménye és Anna Margit Madáretető című 1936-os temperaképe egyaránt 16 millió forintért cserélt gazdát. Frank Frigyes 1929-ben festett olajképe, a feleségét ábrázoló Fotelban ülő vörös ruhás Mimi, illetve Batthyány Gyula portréja „az előkelő Pest lelkéről”, a második világháború kitörésekor New Yorkba emigráló Hatvany Liliről 12 millió forintért cserélt gazdát. Ugyanekkora leütési árat ért el Hincz Gyula Nagyváros című 1928-as tusrajza, amely a berlini Sturm Galériában rendezett 1929-es kiállítás elveszettnek hitt anyagából került elő.
A 19. századi anyagból Koszta József lányportéja 11 millió, Telepy Károly 1846-os védett festménye, a Vihar a pusztán 10 millió, Liezen Mayer Sándor történelmi témájú vászna, a Mária királynő és anyja, Erzsébet, Nagy Lajos király sírjánál 12 millió forint lett. El Kazovszkijtól a grafikai tétel visszamaradt, de 2,2 millió forintért gazdára talált korai, 1975-ös olajfestménye, a Tájkép maradvánnyal II. (1,7 milliós kezdés után).


