Nemcsak a termékpaletta bővítésében, hanem a vállalati működés fejlesztésben is nagy előrelépés a Herbow International, a Hiventures egyik portfóliócége számára a friss Souldrops-integráció – emelte ki a VG podcast legújabb adásában Dráfi György, a Hiventures Zrt. üzletágvezetője és Németh Ottó, a Herbow International Zrt. vezérigazgatója. Az ökotudatos termékek iránti lakossági érdeklődésről, a Herbow impozáns, nemzetközi terjeszkedést is magában foglaló ambícióiról, valamint a Hiventures mindebben betöltött szerepéről beszélgettünk velük.
A beszélgetés során elhangzott, a magyar vevők kifejezetten fogékonyak és nyitottak a környezetbarát ökotermékek iránt, a Herbow azonban azzal, hogy a Souldrops-termékcsaláddal bővítette portfólióját, újabb célközönségeket tud megszólítani, sőt, a nemzetközi piacon is könnyebben tudja majd kiépíteni új pozícióit.
Jelenleg nagyobb potenciált látunk a Souldrops termékeinek nemzetközi terjesztésében, mint a Herbow mosódiós termékcsaládjában, ez azonban nem jelenti azt, hogy az eredeti terméktől elfordultunk volna. A Souldrops ugyanis azon túl, hogy egy kiváló termék, ultramodern dizájnnal is rendelkezik, így a következő évek sikerének egyik komoly letéteményese is lehet
– emelte ki Németh Ottó.
A beszélgetés során szó esett:
A VG további podcastjeit az alábbi linken érhetik el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.