
A magyar piacon már letette névjegyét a Herbow, a tervek készek: a nemzetközi terjeszkedés következik (x)
Nemcsak a termékpaletta bővítésében, hanem a vállalati működés fejlesztésben is nagy előrelépés a Herbow International, a Hiventures egyik portfóliócége számára a friss Souldrops-integráció – emelte ki a VG podcast legújabb adásában Dráfi György, a Hiventures Zrt. üzletágvezetője és Németh Ottó, a Herbow International Zrt. vezérigazgatója. Az ökotudatos termékek iránti lakossági érdeklődésről, a Herbow impozáns, nemzetközi terjeszkedést is magában foglaló ambícióiról, valamint a Hiventures mindebben betöltött szerepéről beszélgettünk velük.
Dinamikusan bővül a Herbow, a célok egyértelműek
A beszélgetés során elhangzott, a magyar vevők kifejezetten fogékonyak és nyitottak a környezetbarát ökotermékek iránt, a Herbow azonban azzal, hogy a Souldrops-termékcsaláddal bővítette portfólióját, újabb célközönségeket tud megszólítani, sőt, a nemzetközi piacon is könnyebben tudja majd kiépíteni új pozícióit.
Jelenleg nagyobb potenciált látunk a Souldrops termékeinek nemzetközi terjesztésében, mint a Herbow mosódiós termékcsaládjában, ez azonban nem jelenti azt, hogy az eredeti terméktől elfordultunk volna. A Souldrops ugyanis azon túl, hogy egy kiváló termék, ultramodern dizájnnal is rendelkezik, így a következő évek sikerének egyik komoly letéteményese is lehet
– emelte ki Németh Ottó.
A beszélgetés során szó esett:
- a Herbow International kezdeteiről és a vállalat piaci pozíciójáról (00:50–02:50),
- a Hiventures-szel való együttműködés apropójáról és hátteréről (03:10–05:20),
- a Herbow – szintén Hiventures-portfóliótag – Souldrops-integrációjáról, és az ennek eredményeként alakuló termékpalettáról (05:40–09:30),
- a Souldrops-integráció által elősegített vállalati fejlődésről, valamint a Herbow terveiről (09:50–14:10),
- az ökotermékek iránti lakossági és befektetői érdeklődésről (14:30–18:50)
- és a Herbow előtt álló növekedési pályáról is (19:10–25:20).
A VG további podcastjeit az alábbi linken érhetik el.






