BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Interaktív önkormányzat

Az országban elsőként a szentesi polgármesteri hivatal bevezette az interaktív ügyfélszolgálatot.

"A közigazgatási osztály új, bővíthető rovatot indított a város internetes lapján az Ön hivatala címmel, azzal a szándékkal, hogy megkönnyítse, érhetőbbé és gyorsabbá tegye az ügyintézést" - mondta Csányiné Bakró-Nagy Vera.

Az aljegyző beszámolója szerint az Ön hivatala rovatban megtalálható a közigazgatási osztály hatáskörébe tartozó ügyek intézési módjának rövid leírása és az ott intézhető ügyek körének ismertetése.

Az ügyfél információt kap arról, hogy a kérelmet formanyomtatványon kell-e benyújtani, s ha igen, akkor a nyomtatványt megtekintheti, sőt letöltheti. Megtudhatja továbbá, hogy ügyét személyesen kell-e intéznie, valamint az ügyintézéshez milyen bizonyítékokat kell bemutatni vagy becsatolni, kell-e eljárási díjat vagy illetéket fizetni, ha igen, azt hogyan kell leróni - tájékoztatott az aljegyző.

Az Ön hivatala tartalmazza a többi között az illetékes ügyintéző nevét és elérhetőségét, az általános ügyintézési határidőt, a közigazgatási osztály alaprajzát, a polgármesteri hivatal szervezeti felépítését, telefonszámait, az önkormányzati képviselők nevét.

A rovat lehetőséget biztosít arra is, hogy az ügyfél kérdezzen, s arra legkésőbb másnap rövid választ kapjon. A bonyolult ügyeket azonban továbbra is személyesen az ügyintézővel érdemes megbeszélni - mondta Csányiné Bakró-Nagy Vera.

Hozzátette, hogy terveik szerint január végére az egész hivatalra kiterjesztik az interaktív ügyfélszolgálatot. (MTI)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.