BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Befellegzik az utcai zokniárusoknak?

Megfordult a trend, és egyre inkább boltokban, nem pedig utcai árusoknál szerzik be a magyar fogyasztók ruházati cikkeiket - derült ki a GfK Hungária FashionScope kutatásából - írja a Kreativ Online.

A felmérés szerint idén először csökkent az utcai árusok és piacok részesedése, az elmúlt évek 36 százalékos részesedése után az idei év első felében már csak 29 százalék jutott mennyiségben erre a beszerzési csatornára, értékben pedig 19 százalékos részesedése van a bolton kívüli kereskedelemnek.

A bolttípusok között mennyiségben a ruházati szaküzlet a legkedveltebb vásárlási helyszín, de a hipermarket komoly versenytárssá nőtte ki magát. Az összes forgalomból - az eladott darabszámok alapján - a ruházati szaküzletekre 18, a hipermarketekre 14 százalék jutott az első félévben. Tavaly január-júniusban ugyanez az arány 17, illetve 10 százalék volt.

A kutatásból kiderül az is, hogy míg a felsőruházat eladása már második éve növekszik, az alsóruházati folyamatosan csökken, a cipő és az egyéb kategória pedig stagnál. (Kreativ Online)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.