A legtöbb cég szállodát vesz igénybe, ha a székhelyétől távol kell üzleti tárgyalásait bonyolítania, illetve néhány napra irodát bérelnie - ám korántsem biztos, hogy a kereskedelmi szálláshelyek meg tudnak felelni a feltételeknek. Ezt az űrt felismerve alakult meg 1989-ben a Regus csoport Brüsszelben, s nyitotta meg itt az első bérelhető irodáit. A koncepció ismeretlen volt a vállalatok számára, többeknek még manapság is el kell magyarázni, mit is takar ez tulajdonképpen – fogalmazott Kenneth Ohlendorff, a Regus Group Kelet-Közép-Európáért, a skandináv térségért és Írországért felelős ügyvezető igazgatója. Mint hozzátette: Magyarországon is hasonló a helyzet, ahol a Regus 1994-ben nyitotta meg első irodaközpontját az EMKE épületében, amelyet 1999-ben további kettő követett (Bank Center, Regus House). A három irodacentrumban összesen 445 munkaállomást, 9 tárgyalóhelyiséget kínálnak.
Miután a munkaállomások fenntartása a vállalat árbevételének 5-10 százalékát teszi ki, a cégek számára fontossá válhat, hogyan faraghatnák le ezeket a költségeket. A Regus koncepciójával ezek változó kiadásokká változnak, annak függvényében, hogy az adott társaságnak éppen mire van szüksége. A virtuális iroda, azaz egy jól csengő cím megléte, titkárnői és front desk szolgáltatással, pedig olyan utazó üzletember vagy induló vállalkozás számára is hasznosnak bizonyulhat, aki/amely egyébként nem engedhetné meg magának, hogy egy prémium kategóriájú irodaházban béreljen helyiséget. A flexibilitás iránti igény különösen a mostani környezetben, a mobil alkalmazottak számának növekedése közepette is kezd fontossá válni – folytatta Kenneth Ohlendorff –, hiszen például 2009-re a várakozások szerint a globális munkaerőpiac 25 százalékát már ez a szegmens tenné ki.
A Regus csoport a legkülönbözőbb méretű társaságok számára – a fejlődő cégektől a Fortune 500-as listájának vállalatáig – teszi lehetővé, hogy bárhol jelen lehessenek, ahol arra szükségük van. FB
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.