A családok, a háztartások és a kisközösségek energiatudatos életmódját segíti, valamint népszerűsíti és terjeszti a karbonszegény, fenntartható életmódot az E.On és a GreenDependent Intézet közös kampánya, amelynek idei programjaira öt sikeres évad után kerül sor. Közös törekvésük fontosságát azzal is alátámasztja a társaság közleménye, hogy Magyarországon a háztartások 32 százalékban felelősek az előállított energia végfelhasználásáért, vagyis célszerű őket olyan ötletekkel, tapasztalatokkal segíteni, amelyek révén maguk is hozzájárulhatnak a környezet, ezzel a klíma védelméhez.
Az idei kampány hétfőn indult. A nappalik és általában a lakások világítása áll a középpontban, ezt követi a konyhai eszközök és a főzés témaköre, majd a fürdőszobáé, ahol a mosás, a melegvíz-használat és a fürdés kapcsán tesz közzé az E.On és a GreenDependent fontos információkat. A továbbiakban sor kerül például az utazás és a szabadidő zöldítésére is.
Persze egyre többen ismerik fel, hogy a klíma védelméért nemcsak döntéshozói szinten kell tenni, hanem az állampolgárok maguk is cselekedhetnek. „A mi családunk kevesebb húst eszik, főleg marhahúsból veszünk kevesebbet, mert annak előállítása során metán jut a levegőbe” – válaszolta a képen látható tizenkét éves kislány a Fehér Ház előtti iskolás klímatüntetés után a Világgazdaság azon kérdése, hogy az ő családja mit tesz a klíma védelméért. Mirabella Markarian elmondta, hogy kevesebb egyszer használatos műanyagot használnak, a hulladék növényi részét komposztálják, a következő autójuk a tervek szerint elektromos lesz, és mérlegelik, hogy esetleg napelemet szerelnek a házuk tetejére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.