BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az üzlet felé nyit a Time

Az amerikai Time magazin áprilistól új havi mellékletet jelentet meg Global Business (GB) címmel. A nemzetközi döntéshozóknak szánt "magazin lesz a magazinban" az elektronikus kereskedelemmel és a befektetésekkel foglalkozó cikkeket közöl majd. Anyagait a Time nemzetközi tudósítói szolgáltatják. A szerkesztőségi rész 24 oldalas, amelyhez 10 oldalas hirdetési blokk társul. Az új lappal azokhoz kívánunk eljutni, akik a tárgyalóasztalnál ülnek, amikor eldől, a cég betörjön-e az új piacra, vagy bevezesse-e az új technológiát -- hangoztatta Dan Goodgame, a Time magazin főszerkesztő-helyettese. Szerinte a globális üzletet a hozzáférhető technológiák teszik lehetővé.
Az új mellékletet egyelőre a Time amerikai kiadásában teszik közzé, ahol mintegy 800 ezer felső vezetőt és tulajdonost és 200 ezer tudóst, mérnököt, műszaki szakembert kívánnak elérni, amely az 1995-ben indított és bevált negyedéves Time Digital mintájára készül a csúcstechnológia területén tevékenykedő menedzserek és szakemberek részére. A cél, hogy a Time minél több üzleti hirdetést vonzzon, például a Forbes és az Imagine Media''s ügyfélköréből. A mellékletben egy színes oldal ára 90 dollár lesz, szemben a főlap 192 000 dolláros tarifájával. Mindeközben a Time versenytársai sem tétlenkednek: a Newsweek a The Industry Standarddal társulva tavaly évi tíz megjelenéssel indította el a hasonló funkciójú az Enterprise-t, amely 1,2 millió szakemberhez és menedzserhez jut el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.