Az amerikai Time magazin áprilistól új havi mellékletet jelentet meg Global Business (GB) címmel. A nemzetközi döntéshozóknak szánt "magazin lesz a magazinban" az elektronikus kereskedelemmel és a befektetésekkel foglalkozó cikkeket közöl majd. Anyagait a Time nemzetközi tudósítói szolgáltatják. A szerkesztőségi rész 24 oldalas, amelyhez 10 oldalas hirdetési blokk társul. Az új lappal azokhoz kívánunk eljutni, akik a tárgyalóasztalnál ülnek, amikor eldől, a cég betörjön-e az új piacra, vagy bevezesse-e az új technológiát -- hangoztatta Dan Goodgame, a Time magazin főszerkesztő-helyettese. Szerinte a globális üzletet a hozzáférhető technológiák teszik lehetővé.
Az új mellékletet egyelőre a Time amerikai kiadásában teszik közzé, ahol mintegy 800 ezer felső vezetőt és tulajdonost és 200 ezer tudóst, mérnököt, műszaki szakembert kívánnak elérni, amely az 1995-ben indított és bevált negyedéves Time Digital mintájára készül a csúcstechnológia területén tevékenykedő menedzserek és szakemberek részére. A cél, hogy a Time minél több üzleti hirdetést vonzzon, például a Forbes és az Imagine Media''s ügyfélköréből. A mellékletben egy színes oldal ára 90 dollár lesz, szemben a főlap 192 000 dolláros tarifájával. Mindeközben a Time versenytársai sem tétlenkednek: a Newsweek a The Industry Standarddal társulva tavaly évi tíz megjelenéssel indította el a hasonló funkciójú az Enterprise-t, amely 1,2 millió szakemberhez és menedzserhez jut el.