BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kispálya

Passz a bérplafonra

Európa éllovas futballklubjai továbbra is elutasítják a játékosok fizetésére vonatkozó bérplafon bevezetésére vonatkozó javaslatokat - olvasható a Sportbusiness.com összefoglalójában. A 14 legsikeresebb európai labdarúgóklubot tömörítő Európai Klubok Fóruma közleményében úgy nyilatkozott, hogy az UEFA klublicencrendszere, amelyet a következő szezonban vezetnek be, elegendő lesz a fizetések visszafogására, és nincs szükség a játékosok bérének maximálására. A fórum tagjai bejelentették, a jövőben is nyomást gyakorolnak mind a FIFA, mind az UEFA vezetőire annak érdekében, hogy kompenzálják a nemzetközi tornákon a nemzeti válogatottakban szereplő játékosok hiányából eredő károkat. A fórum elnöke, Karl-Heinz Rummenigge jelezte azt is: a klubok elutasítják a FIFA által szorgalmazott klubvilágbajnokságot. (VG)



Malcolm Glazer nem tágít az MU megvételétől

Elképzelhető, hogy vételi ajánlatot tesz a Manchester United Plc.-re az amerikai Malcolm Glazer. A Harley Davidson legnagyobb befektetője és a tavalyi Super Bowl-győztes Tampa Bay tulajdonosa megerősítette a lapértesüléseket. Malcolm Glazer a múlt héten közel 17 százalékra növelte részesedését az MU Plc.-ben, a korábbi 14,1 százalékról. Ugyanakkor hangsúlyozta: nem választott még a tranzakció lebonyolításának előkészületeihez pénzügyi tanácsadókat. Brit lapértesülések szerint az amerikai milliárdos a német Commerzbank londoni irodáját kérte fel, hogy vizsgálja meg az esetleges vételi ajánlat lehetőségeit. A legnagyobb, 23,15 százalékos részvénypakettel bíró két ír versenylóistálló-tulajdonos, J. P. McManus és John Magnier a múlt héten 29 százalékra emelték részesedésüket. (VG)



NBA-sztár a McDonald's arca

Több millió dolláros szponzori szerződést kötött a kínai származású NBA-sztárral a McDonald's. Jao Ming 2008-ig kötelezte el magát a gyorsétteremlánc mellett. A Houston Rockets játékosa a tervek szerint a McDonald's globális reklámembere lesz. Jao Mingnek az I'm lovin' it kampány mellett fontos szerepet szánnak a cég olimpiai reklámjaiban is. Az AdAge internetes portál arról értesült, hogy már a héten megkezdik a reklámspotok forgatását. A McDonald's közleményében azzal magyarázta választást, hogy Jao Ming személyisége - fiatal, dinamikus, jópofa - jól azonosítható a brand értékeivel, vagyis Jao Ming segítségével könnyen kapcsolatot tudnak teremteni a fogyasztókkal. A 23 éves Jao Minggel korábban már több millió dolláros szerződést kötött többek között az Apple Computer, a Reebok és a Visa is. (Sportbusiness.com)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.