BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Magyar plakátköszöntő

Óriásplakát-kampánnyal köszönti Magyarország az Európai Uniót. Az egy hónapon át tartó - tegnap indult - akcióra 54 millió forintot költ a Magyar Turizmus Rt. (MT Rt.). A kampány célja, hogy a kontinens legnagyobb repülőterein felhívja az unió polgárainak figyelmét Magyarországra.

Az Európa szépe Laky Zsuzsával megjelenő óriásplakát-kampány során 14 európai uniós légikikötőben köszönti az érkezőket és az indulókat a "One of us" szlogennel az MT Rt. Így a két párizsi, hét brit - közöttük egy londoni - repülőtéren, valamint Frankfurtban, Brüsszelben, Amszterdamban, Milánóban és Koppenhágában láthatóak a plakátok. A közterületi reklám mellett a Newsweek, az International Herald Tribune és a Financial Times - az uniós bővítés alkalmából megjelenő - is jelentet meg hirdetéseket a Magyarország és EU-s mellékleteiben.

Újabb figyelemfelhívó akciót indíthat az MT Rt. a Sky Europe légitársasággal közösen, akivel a marketingszervezetnek már van együttműködési megállapodása. Ennek keretében elképzelhető, hogy a légitársaság egyik gépét is Laky Zsuzsa arca díszíti majd. Erről azonban még jelenleg is folynak az egyeztetések.

Közben Európa vezető reklámszakemberei az Euroforum nevű kétnapos nemzetközi konferencián Bécsben arról tárgyaltak, milyen lehetőségeket tartogatnak az Európai Unióhoz csatlakozó országok piacai. Várhatóan több kedvező lehetőség is adódik majd a csatlakozás után a lokális és regionális reklám- és kommunikációs ügynökségek számára - nyilatkozta lapunknak a konferencia helyszínéről Egri Gábor, a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (Maksz) főtitkára. A szakértő jelezte: a határokon átívelő reklámozásra a külföldiek mellett várhatóan egy-két hazai társaságnak is lehetősége lesz. (LI-SK)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.