Az Auchan barátként invitálta meg beszállítóit a szülinapi partira, a hivatalos levélben azonban egyértelműen tudomásukra hozta, hogy a kellemest a hasznossal is összekötné: azaz pénzt kér ajándékba "barátaitól" az alkalomra.
A juttatott összeg nagyságától függően a beszállítók 3 kategóriába sorolódnak be: 60 ezer rubel ajándékozásával "jó baráttá" lehet válni, mely garantálja, hogy az Auchan üzleteiben már a bejárat közelében elhelyezi a cég áruit, illetve logóját.
A "legjobb barát" státusz kiérdemlése nem kevesebb mint 600 ezer rubelbe kerül, melyért cserébe az Auchan 4x4 cm-es méretben megjeleníti a cég logóját 5 millió színes szórólapon.
A sajátos meghívó levelet orosz lapértesülések szerint Konstantin Golubev, a prémium alkohol termékosztály vezetője írta alá.