A hülyeség az, ha ugyanazt csináljuk, amit eddig tettünk, és egészen más eredményt várunk tőle!
"Tapasztalataink szerint az élmény tréningek helyét a cégek oktatási programjában olyan módszertani képzések veszik át, amelyek célja a válság vállalatra gyakorolt hatásainak elemzése, és hozzásegítenek a kiutak megtalálásához." - hangsúlyozza Bene János, a Generatív Tanácsadó Iroda ügyvezetője.
A cégvezetők most elsősorban arra szeretnének választ kapni, hogy miként érinti a jelenlegi válság az adott vállalkozás működését, a munkatársak hogyan élik meg a pénzügyi válságot, milyen félelmeik, tapasztalataik, információik vannak. "Amikor a vezetők szembesülnek a költségek visszafogásának kényszerével, nem csak az a feladat, hogy megtalálják a megkurtítható kiadásokat, de legalább olyan lényeges az is, hogy intézkedéseiket elfogadtassák az alkalmazottakkal, mert csak ekkor számíthatnak valós eredményekre." - hangsúlyozza Bene János. A munkatársakat fel kell készíteni arra, miként adják át a megszorító intézkedéseket, úgy hogy a kollégák együttműködési szintje, motiváltsága ne csökkenjen, és ne növekedjen a fluktuáció.
A költségkontroll és a költségracionalizálás mellett lényeges az áttörési stratégia megalkotása is, ami megalapozhatja a következő időszak stabil működését. "Ha munkatársak egy hatékony tréning segítségével felkészülnek a jövő évi - egyelőre talán teljesíthetetlennek tűnő - tervek megvalósítására, a tréning megtérülő költség, mert akár profitot is termelhet a vállalatnak." - érvel Bene János, több mint tíz éves piaci tapasztalata birtokában.
Háttérinformáció:
A Generatív Tanácsadó Iroda több mint 10 éve meghatározó szereplője a tréning-tanácsadó piacnak. Olyan tanácsadók hozták létre, akik ezt megelőzően világszerte elismert nemzetközi tanácsadó cégek munkatársai voltak.