Öt esztendőt élt a MOHI
A MOHI-t 2004 elején hozták létre abból a célból, hogy negyedéves rendszerességgel képet adjon az online hirdetési piac – egészen a legutóbbi időkig rendkívül dinamikus – fejlődéséről.
Az utolsó adatokat 2008 negyedik negyedévéről publikálták. A MOHI a piac 80 százalékát képviselte.
2004 márciusi alapításakor a MOHI úgy fogalmazott: a magyarországi piacvezető online médiumok összesített hirdetési bevételeik rendszeres publikálásával akarják felhívni a szakmai közvélemény figyelmét az Internet piaci súlyának gyors növekedésére.
Az alapítás óta negyedévente összesíttették a magyarországi online hirdetési piac nagyjából 70 százalékát adó MOHI-tag online kiadók (Habostorta, HáziPatika.com, Index.hu, Napi Online, Portfolio.hu, Ringier Online, Sanoma Online, T-Online [origo] portfolio és iWiW) a nettó - ügynökségi jutalékot és egyéb, nem online hirdetésből származó forgalmukat nem tartalmazó - bevételeiket és hozzák nyilvánosságra az adatokat.


