Az egyik vezető szeszesital-gyártó, a párizsi székhelyű Pernod Ricard árbevétele 14 százalékkal – 1,88 milliárd euróra – nőtt folyó üzleti éve első, szeptember végén zárult negyedében a múlt év hasonló időszakához képest. Főleg ázsiai eladásai bővültek, de még a kritikus nyugat-európai piacain is megállt a visszaesés. Így a torzító tényezőktől tisztított növekedési ütem elérte a 10 százalékot a 4,5 százalékos elemzői várakozással szemben. Stratégiai márkái közül a legjobban a Martell konyak forgalma nőtt, 45 százalékkal. A Pernod közel hatszázalékos működési eredménybővülést vár erre az üzleti évre. Bloomberg
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.