BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Puma: jól jött a gyenge euró

A sportcikkgyártó, a német Puma AG konszolidált árbevétele 16,5, nettó nyeresége 14,2 százalékkal – 784,3, illetve 77,6 millió euróra – nőtt a harmadik negyedévben 2009 azonos időszakához képest. Az árbevétel emelkedésében szerepet játszott az euró gyengülése, illetve a Cobra golfmárka megvétele. A francia PPR csoport 71,6 százalékos tulajdonát képező, cég januártól bekebelezi kínai vegyes vállalatát, ezzel közelebb juthat a 2015-re tervezett négymilliárd eurós éves bevételhez. Bloomberg

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.