BUX 38,994.18
-1.80%
BUMIX 3,748.13
-0.84%
CETOP20 1,793.99
0.00%
OTP 8,208
-3.82%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
-4.72%
-1.47%
0.00%
ZWACK 18,600
+0.54%
0.00%
ANY 1,575
+0.64%
RABA 1,085
-3.56%
-3.14%
-3.00%
-2.52%
-2.42%
OPUS 168.6
-0.24%
-1.79%
-0.61%
0.00%
+0.07%
OTT1 149.2
0.00%
-2.69%
MOL 2,914
-1.22%
-2.26%
ALTEO 2,390
-0.83%
0.00%
-1.62%
EHEP 1,030
-1.90%
-3.33%
-0.63%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.67%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
-2.31%
-0.39%
0.00%
-1.07%
-2.42%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,690
0.00%
+1.85%
NAP 1,238
-0.16%
0.00%
-4.02%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

„Van tér a növekedésre”

A tavalyihoz hasonló eredményt vár a Bonbonetti Csoport

„Ha a Coop Rally mottójából indulunk ki, kézenfekvő, miért indulunk a versenyen. A Bonbonetti Csoport már több mint 140 éve van jelen a piacon, mi is azért küzdünk, hogy a tradicionális hazai márkákat jobban megismerhesse mindenki. Közös érdekünk, hogy felhívjuk a figyelmet arra, a minőségi magyar termékek fogyasztása révén munkahelyekről gondoskodunk, és megőrizzük a magyar ízvilágot” – mondta Sánta Sándor, a társaság vezérigazgatója. A rali startjának házigazdája kiemelte: a 80-85 százalékban importtermékek által dominált hazai csokoládépiacon nehéz felvennie a versenyt egy magyar cégnek, de van tér a hazai termékek növekedésére.

A válság érintette az édességipart is: a korábbi években tízszázalékos bővülést produkáló szegmensben az utóbbi egy évben 16 százalékkal csökkent a desszertek összmennyisége – emelte ki Sánta Sándor, hozzátéve: úgy látják: a fogyasztók továbbra is spórolnak. Ennek ellenére azt reméli, a tavalyihoz hasonló eredményt képes lesz elérni a társaság. Ennek érdekében az ősz a komoly akciók jegyében telik: „Egy műsor-szponzoráció kapcsán azt mutatjuk be, mennyire exportképes cég a tavaly 12,3 milliárd forintos árbevételének több mint negyedét a külpiacokon szerző Bonbonetti, amely Hollandiában piacvezető a konyakmegygyek piacán.” Az akciók másik főszereplője a jövőre hetvenéves Tibi, amelynél az akciókhoz új termékek is tartoznak. Új – mogyorókrémes, sárgabarackos – szaloncukrokkal jelentkeznek a karácsonyi piacon, illetve a gyerekeknek szánt, kisebb csomagolású és természetes aromákkal, színezékekkel gyártott édességeket is piacra dob a cég. VG

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek