A Henkel Magyarország Kft. árbevétele 82,9 milliárd forint lett 2010-ben a 2009-ben elért 83,9 milliárd forinttal – jelentette be Dieter Knoll, a társaság ügyvezető igazgatója mai évértékelőjén. Az árbevétel nagyobb része, több mint 51 százaléka származott a belföldi értékesítésből, mely 42,5 milliárd forintot tett ki az előző évi 44,3 milliárd forinthoz képest. A vállalat exportja növekedett 2009-hez viszonyítva: 40,4 milliárd forinttal zárta az évet, az előző év 39,6 milliárd forint értékével szemben. A Henkel Magyarország Kft. állományi létszáma a 2010-es éves átlagot tekintve 548 fő volt.
A vezető tájékoztatása szerint a piacon tapasztalható verseny erősödése ellenére, a vállalat Kozmetika üzletága, az előző év értékesítési adatait meghaladva ismét rekord évet zárt. A Henkel különösen jó eredményt ért el a hajfestés és hajformázás területén, ahol márkái stabilan őrzik piacvezető pozíciójukat.
A Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágat érintette a teljes magyar piacon tapasztalható csökkenés. Mind a mosószer, mint a tisztítószer piaci szegmensben nagy árverseny alakult ki a gyártók közt, ezzel magyarázható, hogy nehéz növekedést elérni ezen a területen.
Az Ragasztás Technológiák üzletágának eredményei érezhetően javultak, elsősorban az ipari területeknek köszönhetően. A nyugat-európai fellendülést lassan a hazai autó és fémipar is követte tavaly. Különösen jó évet zárt az elektronikai ipari ragasztók szegmense, melyet alátámaszt az a döntés, hogy a Henkel Magyarországon új ragasztógyárat kezdett 2010-ben építeni.
A vállalat 2010 októberében, zöldmezős beruházás keretében megkezdte új ragasztógyárának építését. A Tatabányai-Környei Ipari Parkban épülő Henkel üzem beruházási értéke 14,7 millió euró, és várhatóan 2012-ig kezdi el működését, ide települ át egy angliai és egy lengyel üzem termelése, valamint ide költözik majd a váci ragasztógyár is. Az új gyár és logisztikai központ 80 fő részére ad majd munkalehetőséget.