BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Átalakulóban van a reklámtorta

Tavaly összesen 171,6 milliárd forintot költöttek reklámra Magyarországon a cégek – derül ki a Magyar Reklámszövetség tizenegyedik alkalommal elkészített reklámköltésbecsléséből. A mostani elemzés megújított módszertannal készült és a korábbinál szélesebb kört vizsgált, emiatt csak korlátozottan lehet az előző évek eredményeivel öszszevetni. A trendekről azonban elmondható, hogy az internetes hirdetési piac lendületesen bővült, míg a televíziók, a rádiók és a sajtó esetében csökkent a reklámköltés. 8. oldal

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.