A Bevásárlóközpontok Nemzetközi Egyesülete által szervezett 2011-es európai Solal Marketing Awards döntőseit a múlt heti, Isztambulban rendezett eseményen nevezték meg. 22 ország bevásárlóközpontjától összesen 177 db nevezés érkezett. Hat arany és 21 ezüstérmet osztottak ki.
 
Az ICSC zsűri elnöke, Jacques Sinke, aki a MAB Development nemzetközi kereskedelmi igazgatója, valamint az idei ICSC Solal Marketing Awards Bizottság elnökeként a következőket nyilatkozta a verseny kapcsán: “A nevezések idei növekedése jól mutatja, hogy a marketing kampányok kategória bővítése megmozgatta Európát. A győztes munkák következetesen magas minőséget képviselnek.”
 
A zsűri, amelynek idén első alkalommal két kiskereskedelmi képviselő is tagja volt, hangsúlyozta a digitális média kampányok magas színvonalát. Jacques Sinke hozzátette: “A digitális és közösségi média eszközeinek a kampányokba való integrációjára irányuló trend nyilvánvaló. Ezzel megsokszorozódik a marketing csapatok lehetőségeinek száma, azáltal, hogy a bevásárlóközpontokat, mint platformot használják, a fogyasztók elérésére annak érdekében, hogy a különböző márkák szponzorációs bevételeiből részesüljenek.”