Jelentősen megnőtt az online vásárlók aránya a 18–64 éves aktív internetezőkön belül, ez a KutatóCentrum felmérése szerint a közösségi vásárlást kínáló oldalaknak is köszönhető. A KutatóCentrum E-Shopping Report nevű éves kutatássorozata szerint 2010-ben a rendszeres internetezőknek kevesebb mint a fele (48 százalék) vásárolt egy év alatt minimum egyszer a világhálón, 2011-ben ugyanez az arány már 61 százalék. „A vásárlási kedv növekedése elsősorban a közösségi vásárlást kínáló oldalak térhódításának köszönhető, amelyek az elmúlt hónapokban egyre nagyobb népszerűségre tettek szert” – mondta el Györfi Anna, a KutatóCentrum kutatási projektmenedzsere. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.