Cégvilág

Változások a Művészetek Palotája vezetőségében

A Művészetek Palotája 2011-ben elkészített 5 éves stratégiai tervében foglalt új feladatok és célok hatékony és sikeres megvalósítását segítik elő a vezetőségen belül létrehozott, valamint új feledtmegosztást lehetővé tevő vezetői pozíciók, illetve az ezekhez kapcsolódó, a szervezeti felépítést is átalakító kinevezések és személyi változások.

Káel Csaba vezérigazgató 2011. november 7.-i hatállyal nevezte ki Kosztolánczy Gábort (36) Gazdasági és értékesítési vezérigazgató-helyettessé, míg Csonka András, aki 2004 óta dolgozik a Müpában és 2006 ót látja el az általános vezérigazgató-helyettesi feladatokat, a továbbiakban operatív vezérigazgató-helyettesként elsősorban a produkciós, szcenikai, HR és a Müpa programjainak létrehozásában érintett területek munkáját koordinálja, irányítja. 

A jövőben az értékesítési és marketing területet, valamint a Főkönyvelőséget és a Főmérnökséget irányító Jogi szakokleveles közgazdász végzettségű Kosztolánczy, jelenlegi pozícióját  megelőzően, a  Centrál Színház gazdasági igazgatójaként dolgozott, ahol 2004-től kezdődően (akkor még Vidám Színpad) jelentős sikereket ért el a komoly adósságállomány lefaragásában, a színház működésének újraszervezésében, a jelentős likvid tartalékok és a stabil gazdálkodás megteremtésében; korábban 7 évig a Madách Színház igazgatóságán dolgozott.

Szintén november 7.-i hatállyal kezdi meg munkáját Kovács Ágnes (38) a Művészetek Palotája értékesítési és marketing igazgatójaként.  Az angol nyelvtanári és okleveles közgazdászi végzettséggel rendelkező Kovács Ágnes kilenc évet töltött a  Saatchi& Saatchi és a JWT nemzetközi reklámügynökségeknél, ahol többek között regionális Procter&Gamble kampányokat és a Vodafone live hazai vezető kampányát irányította. Pályafutását a General Motors regionális marketing kommunikációs vezetőjeként folytatta, ahol először a Chevrolet, majd az Opel márkáért volt felelős Közép- és Kelet-Európában. Mielőtt a Művészetek Palotája felkérését elfogadta, szintén az értékesítés és marketing területekért felelt az Akadémiai Kiadónál.

A 2011. július 1. óta a Művészetek Palotája vezetősége munkájában kommunikációs tanácsadóként részt vevő Szabó Stein Imre (45), 2011. október 1.-től a vezérigazgatóság stratégiai kommunikációs tanácsadójaként segíti az intézmény működését és a vezérigazgató munkáját. A Müpa új intézményi és teljes körű stratégiai kommunikációjának kidolgozásában, valamint működtetésében közreműködő, és más feladatok mellett az intézmény saját audiovizuális brandjeinek kifejlesztésével is megbízott Szabó Stein kereskedelmi üzemgazdász és bölcsész végzettséggel rendelkezik. Korábban dolgozott - többek közt- a Magyar Televízió szórakoztató és film főigazgatójaként, és az ő nevéhez is kötődik, kommunikációs igazgatóként, az RTL Klub piacvezető pozíciójának megalapozása.


Bátor Tamás (51) 2011. október 1.–től látja el a Művészetek Palotája koprodukciós programigazgatói teendőit. Elsődleges feladata az opera, színházi, tánc és a komolyzenei produkciók létrehozásában a hazai és külföldi partnerek megkeresése és bevonása a Müpa új stratégiai terve egyik meghatározó elemeként. Bátor Tamás operaénekes, a Miskolci Nemzetközi Operafesztivál augusztus végén leköszönő ügyvezető igazgatója éveken keresztül meghatározó szerepet játszott a fesztivál hírneve megteremtésében és a költséghatékonyan menedzselt nemzetközi, valamint hazai koprodukciók- sok esetben Európai Uniós pályázati pénzek bevonásával - történő létrehozásában.

2011. október 28.-i hatállyal, közös megegyezéssel távozott az intézménytől Dr. Turkovics Monika, aki 2006. május 1.-től látta el a Művészetek Palotája marketing és kommunikációs igazgatói feladatait, és jelentős szerepe volt az intézmény pozitív imázsának megteremtésében. Szakmai pályafutását a Magyar Állami Operaházban folytatja novembertől.

 

Müpa Művészetek Palotája vezetés
Kapcsolódó cikkek