BEMUTATÁS A Mol csoportban különös figyelmet fordítanak a fenntartható fejlődés filozófiájának a megvalósítására, amelynek része az úgynevezett CARE program. A szó magyarul gondoskodást jelent, és ebből a szemszögből nézve maga a főnév hűen kifejezi azt a célt, amelynek minél gyorsabb és hatékonyabb végrehajtását tűzte ki a cégcsoport vezetése, azaz gondoskodni az emberekről, a biztonságos munkavégzés feltételeiről, a környezetünkben élők életmódjáról és környezetünk védelméről.
A csoport petrolkémiai üzleti egységéhez tartozó TVK-ban az egyik, három éve indult program célja az „A betű megvalósítása”. A vegyiparról számos negatív prekoncepció él az emberekben a környezet terhelése kapcsán. Ezt a félreértést szerintük úgy lehet megváltoztatni, ha a felnövekvő generációknak magyarázzák el működésük lényegét és mindennapi hatását.
Legújabb akciójuk a 6–11 éveseknek szól, mégpedig 13 településen 15 bábelőadás keretében 2500 gyermeknek játékos, interaktív formában magyarázzák el a különböző gyártási folyamatokat. Ennek keretében bemutatják a gyerekek által is használt termékeket, amelyekkel mindennap találkozhatnak (például fogkefe, pohár, flakonok, élelmiszerek csomagolóanyaga), és így közvetve megértik, hogy egyrészt mi is a TVK tevékenysége, másrészről felfedezik, hogy a műanyag-alapanyagok és az abból gyártott műanyag termékek mennyire fontosak életünkben. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.