BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Terjeszkedik az Insomnia

A magyar tulajdonú Insomnia reklámügynökség több mint egy éve nyitott a külvilág felé, azóta a hazai ügyfelein kívül Nyugat-Európában, a Perzsa-öbölben, az Egyesült Államokban és több volt jugoszláv utódállamban vállalt megbízást. Legújabb partnerével, a török Wordsmith ügynökséggel a napokban írt alá együttműködési megállapodást a cég tulajdonos-ügyvezetője, Erdős Gergely. „Olyan szolgáltatásokat ajánlunk, amelyek az adott piacon hiányoznak, gyengébb minőségűek vagy jelentősen drágábbak, mint amit mi kínálunk. A terjeszkedésünk sikerét támasztja alá, hogy valamennyi említett piacon aktívan vagyunk jelen” – mondta a reklámügynökség vezetője.

Az Insomnia néhány éve tűzte ki stratégiai célul, hogy magyar ügynökségként a nemzetközi piacon is megméreti magát. Az ügynökség 2011 nyara óta tagja az európai független reklámügynökségek hálózatának, az AMIN-nak, és itt vette fel a kapcsolatot a Wordsmith-szel, amellyel végül a napokban stratégiai megállapodást is kötött. A szerződés célja, hogy a két ügynökség online területen együttműködve, közösen emelje az internetalapú reklámok színvonalát Törökországban. A megállapodás konkrétumokat is tartalmaz: az Insomnia tervezi és fejleszti a Wordsmith weboldalát, a török fél pedig nyelvi szolgáltatásokkal támogatja az Insomniát például a Perzsa-öböl országaiban. Az egyezmény alapján az Insomnia jelentős megrendelésállományra számít Törökországból a következő években. VG

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.