Itthon is megjelent a Bisnode márkanév
BRANDING Európa-szerte a legismertebb döntéstámogató márkák és vállalatok egyesültek egy márkanév, a Bisnode brand alatt – közölte lapunkkal a cégcsoport. Magyarországon is olyan jól ismert márkákat érint a változás, mint a Dun & Bradstreet (D&B), PartnerControl, HBI és a Kompass. „A változás 19 európai országban történik meg, így a Bisnode Európa egyik vezető kockázatkezelési, marketing- és üzleti információszolgáltatójává válik” – áll a közleményben. Az 1989-ben alapított Bisnode-nak jelenleg több mint háromezer alkalmazottja van. Az újramárkázás nyomán a Dun & Bradstreet Hungária Kft. (D&B) 2013. június 1-től a Bisnode D$amp;B Magyarország Kft. nevet vette fel. A svéd Bisnode csoport már évek óta jelen vagy Magyarországon, azonban eddig különböző márkákkal képviseltette magát.
„Európa legnagyobb változását visszük végbe a döntéstámogatást és üzleti információszolgáltatást érintően. Az új ügyféligények és munkafolyamatok új lehetőségeket jelentenek, ugyanakkor a vállalkozások még felhasználóbarátabb és integráltabb megoldásokat igényelnek” – mondta a lépés kapcsán Lars Pettersson, a Bisnode vezérigazgatója.


