Vannak olyan események, amellyel nem nagyon lehet viccelődni, amelyet nem lehet felhasználni szellemesen reklámszpotban, mert kiváltja egyes csoportok ellenszenvét. Idén szeptemberben a Red Bull húzta ki a gyufát a briteknél, mert az energiaitalt reklámozó kisfilmje a Titanic indulása előtti órákban játszódik. Egy munkásember épp egy ládányi Red Bullt szállítana a fedélzetre, de a hajó magabiztos kapitánya kineveti a szándékot, és a „szárnyakat adó” szlogent is. Az ital, amely az üzenet szerint életet mentett volna, lekerül, a hajó sorsáról pedig mindenki értesült már.
Az Egyesült Királyság független szabályozó testülete, az Ad Standards Authority röviddel a szpot vetítése után 79 panaszt kapott a nézőktől, többet közt a Titanic Heritage Trust nevű szervezettől, amelynek elsődleges célja, hogy a nevet őrizze, védje, és ne engedje, hogy különféle termékekkel lejárassák.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.