Felmérés Számos meglepő eredményt hozott az a kutatás, amelyet a kis- és középvállalkozások (kkv) körében végzett a GfK a CIB Bank megbízásából. A cégvezetők a sikert most már nem annyira a rövidtávú eredményekben, például a folyamatosan növekvő árbevételben látják, hanem a hosszabb távú sikereket megalapozó stratégiákban. Fontosabb a vezetők számára az elégedett vevőkör, a megbízhatóság és a pénzügyi stabilitás.
Hosszabb távú, minimum hároméves üzleti terve csak minden ötödik cégnek van, 20 százalékuk viszont nem rendelkezik tervvel. A cégvezetők közül csak minden második gondolkozott már azon, kinek adja át a stafétát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.