Fejlesztések „Szerencsés helyzetben vagyunk, mivel fő termékünk, a tészta esetében mindig is meghatározó szerepe volt a piacon a magyar termékeknek. A hazai tészta aránya jelenleg is 90 százalék fölött van Magyarországon” – nyilatkozta lapunknak a Gyermelyi Zrt. kereskedelmi igazgatója. Káhn Norbert hozzátette: a liszt piaca a tésztához hasonlóan tradicionális, a tojás esetében azonban jelentősen megnőtt az import az elmúlt években. Ez jórészt a kapacitások leépülésével, a nem egységes európai ellenőrzési gyakorlattal magyarázható, ami miatt mára meghaladta a 20 százalékot a behozatal aránya.
A Gyermelyi Zrt. tészta, liszt, tojás termékei megfelelnek a magyar termék minősítésnek, sőt zömében saját előállításúak.
Mindezek miatt Káhn Norbert fontos kezdeményezésnek tartja a Coop Rallyt, hiszen felhívja a figyelmet a magyar cégekre, a hazai termékekre. A szakember kiemelte: az áruházlánccal jó kapcsolatot ápolnak, tésztáik 6 százalékát a COOP üzleteiben értékesítik.
A Komárom-Esztergom megyében működő cég annak ellenére jó évet tudhat maga mögött, hogy a hazai fogyasztók vásárlókedve nem növekszik. Mint Káhn Norbert elmondta, mindhárom termékük esetében markáns növekedést produkáltak 2013-ban is. A tésztatermékek értékesítése mennyiségben 20 százalékkal nőtt tavaly az előző évhez képest, hasonlóan a liszthez. A tojásnál kisebb volt ugyan a bővülés mértéke, de a nehéz piaci körülmények között itt is növekedést ért el a társaság.
A növekedés motorját a hazai eladások jelentették, ugyanakkor a csoport 2010 óta megduplázta kivitelét is. A Gyermelyi növekedését segítik az elmúlt években megvalósult beruházások is: a cég az elmúlt évben közel négymilliárd forintot költött fejlesztésekre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.