DÍJAZOTTAK „Meggyőződésünk, hogy cégünk sikerességének alapja az elégedett ügyfél”
Magyar Telekom Nyrt.
Mahler Gusztáv
ügyfélszolgálati igazgató,
Magyar Telekom
Nagy megtiszteltetés, hogy a Call Center kategóriában megnyertük a versenyt, miután tavaly a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában lett díjnyertes a Telekom. Meggyőződésünk, hogy cégünk sikerességének alapja az elégedett ügyfél. A megmérettetés nagy kihívás volt számunkra, hiszen Magyarország legnagyobb ügyfélszolgálatát működtetjük, és a távközlési piacon a legszélesebb körű, integrált szolgáltatásportfólióval rendelkezünk. A szolgáltatói sikeresség kulcsa az ügyféligények pontos felismerése és az arra adott szakértő, ugyanakkor ügyfélbarát megoldások, valamint az ügyféllel kialakított személyes kapcsolat a barátságos üdvözléstől az elköszönésig.
Mercedes-Benz Hungária Kft.
Hesz Tamás,
személyautó kereskedelmi
és marketing igazgató
Nagyon örülünk, hogy idén két kategóriában is az élen végeztünk, az után, hogy már 2011-ben, az első indulás évében elnyertük a „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” díjat. A Mercedes-Benz folyamatban levő termékoffenzívájának egyik célja, hogy az ügyfelek tartósan kötődjenek a márkához, ugyanakkor az új modellekkel – például a Kecskeméten készülő B-osztály és CLA révén – a fiatalabb célcsoportok érdeklődését is felkeltsük. Törekvéseinket a vásárlóink is visszaigazolják: ma, Magyarországon a Mercedes-Benz a legdinamikusabban fejlődő prémium autómárka, emellett a márkakereskedéseinkben megkérdezett vevőink 93,1 százaléka elégedett volt a márkaszervizeink munkájával.
Provident Pénzügyi Zrt.
Szirmák Botond vezérigazgató
A Provident tevékenységi köréből adódóan szoros kapcsolatban áll ügyfeleivel, a díj pedig azt bizonyítja, hogy vállalatunk helyes irányban halad. Ügyfél elégedettségi mutatóink folyamatosan 94 százalék körül vannak. Az ügyfélkiszolgálás minősége, a pontos tájékoztatás kulcskérdés cégünk számára, amit folyamatosan mérni kell, hiszen csakis akkor működhetünk hosszú távon is sikeresen, ha az ügyfeleink elégedettek a szolgáltatással. A kiváló teljesítményekhez természetesen megfelelően képzett és elkötelezett munkatársakra van szükség. Csak úgy érhetünk el valódi sikereket, ha a kollégák is motiváltak, ezért arra törekszünk, hogy mind a 4000 munkatársunk úgy érezze, elismerjük a teljesítményét és figyelünk a véleményére.
Samsung Electronics
Magyar Zrt.
Gerzsei Attila
customer care igazgató
Tavaly indultunk először, de csak a telefonos kategóriában, amelyben az ideihez hasonlóan a harmadik helyen végeztünk. Idén viszont az elektronikus ügyfél kiszolgálási kategóriában az elsők lettünk. Weboldaunkon a vásárlók egy online chat felületen élő kapcsolatba kerülhetnek alkalmazottainkkal. Jövőre beindítjuk a video chat szolgáltatást, amely révén az ügyfél be tudja mutatni a készülékkel kapcsolatos problémáit. Az első helyre különösen azért vagyunk büszkék, mert az ügyfélszolgálati központunk külföldön működik, amelynek a magyar ügyfelekkel kapcsolatot tartó alkalmazottait mi képezzük. Ráadásul az ágazati átlagnál magasabbak az elvárásaink, így például a hívások 90 százalékát 20 másodpercen belül kell fogadni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.