BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Könyv a reklámról, nem csak profiknak

A reklámaszakma és a kreativitás rejtelmeibe nyújt betekintést Luke Sullivan „Hogyan fürdessünk malacot?” című könyve, amelyet tegnap mutattak be Budapesten. A „reklámkészítők bibliája”-ként is nevezett kiadvány segítségével a szakmabeliek és az egyszerű halandók olyan élményekkel és gyakorlati tanácsokkal találkozhatnak, amelyek érthetőbbé, szerethetőbbé, megfoghatóvá teszik a reklámtervezés folyamatát. A magyar kiadáson a White Rabbit Reklámügynökség kreatívigazgatója, Kovács Levente egy éven át dolgozott.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.