Huszonöt millió forintos bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Shell Hungary Zrt.-re, mivel megtévesztette a fogyasztókat. A GVH úgy ítélte meg, bár a Shell Hungary Zrt. a Shell FuelSave Euro 95 és Diesel üzemanyagokat népszerűsítő kampányában azt ígérte, hogy a termékek használatával minden gépjárműnél fogyasztáscsökkentés következik be, a fogyasztók egy nem elhanyagolható része nem tapasztalta ezt. A Shell Hungary válaszközleményében hangsúlyozta: véleménye szerint teljes mértékben megfeleltek a Magyarországon hatályos jogszabályoknak. A cég mérlegeli a döntéssel kapcsolatos összes lehetőségét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.