Úgy indult 2014 is a tévépiacon, ahogy 2013 véget ért, vagyis megint az RTL Klub volt a hétköznapi főműsoridős eredmények alapján (18-49 éves korosztály) a legnézettebb hazai televízió január 6–10. között 24,4 százalékos közönségarányával.
A TV2 műsorait ezúttal a készülékek előtt ülők 14,7 százalék követte. „Megállapítható, hogy az RTL Klub nézettségi eredményei változatlanok, míg a TV2-nek az új év 0,4 százalékpontos csökkenést hozott” – közölte az RTL Klub. A TV2 vezető márkája, a Tények az elmúlt héten is piacvezető pozíciót ért el 26,4 százalékos heti átlagos közönségaránnyal.
„Az elmúlt héten a TV2 két napot megnyert nézettségben, vasárnap pedig piacvezető volt a 18-59 éves célcsoportban” – közölte az idén már új tulajdonosi háttérrel próbálkozó kereskedelmi csatorna.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.