A műszaki outlet boltokat és webáruházat üzemeltető társaság közleménye szerint a 2008-as gazdasági válság lendületet adott az outletpiacnak, ami jelenleg az évi mintegy 600 milliárd forint forgalmú műszakicikk-szegmens 5 százalékát adja.
A tájékoztatás szerint egyre több vásárló hajlandó kompromisszumot kötni az eredetinél 20-30 százalékkal kedvezőbb ár érdekében és gyári garanciás termékek helyett műszaki outletben vesz elektronikai cikkeket. A termékek azért szerezhetők be olcsóbban az outletekben, mert csomagolásuk sérült, vagy minimális esztétikai, esetleg technikai hibájuk van. A cég azonban hangsúlyozta, hogy ez utóbbi az áru csupán egy százalékánál fordul elő.
Az Igazságügyi Minisztérium honlapján található nyilvános információk szerint a jelenleg hét áruházzal működő társaság árbevétele évek óta folyamatosan növekszik, 2013-ban elérte a 1,23 milliárd forintot. Adózott eredménye ugyanakkor csökkent: a 2012-es 50,7 millió forintról 2013-ban 27,5 millió forintra.
A vállalat a profit visszaesését a folyamatos beruházásokkal indokolta az MTI-nek. Közölték azt is, hogy a társaság megkezdte országos franchise hálózatának kiépítését, az idén elsősorban Magyarország nyugati részén, jövőre pedig külföldön terjeszkedik a tervek szerint. Jelenleg több partnerrel folynak a tárgyalások, a kft. arra számít, hogy a bővülés által árbevételük az idei év végére a duplájára, mintegy 2,5 milliárd forintra nő majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.