Cégvilág

Szeretünk az interneten sportszert vásárolni, mégis új boltot nyitott a Hervis

A MOM-ban nyitotta meg új áruházát a Hervis. Az üzlet 800 négyzetméter területű, és tíz munkahelyet teremtettek a megnyitásával – közölte Viola Krisztina, a Hervis ügyvezető igazgatója. Az osztrák érdekeltségű, a Spar csoport tulajdonába tartozó Hervisnek Magyarországon 26 áruháza van, tavaly 14,06 milliárd forintos árbevételt értek el. Az idén is kétszámjegyű növekedéssel számolnak, és nullszaldó közelébe várják az éves eredményt.

Az áruház az internetes értékesítésben is bízik. Tavaly az online árbevételüket sikerült megháromszorozni, 16 ezer árucikket adtak el, az idén az első negyedévben további 43 százalékkal nőtt az online forgalom. Érdekesség, hogy a vásárlók kétharmada úgy rendel a világhálón sportszereket, hogy nem otthon, hanem valamelyik áruházban veszi át, így nincs szállítási költség, illetve könnyebben ki lehet cserélni az árut, ha nem megfelelő a méret. A neten egyébként többet költenek alkalmanként a vevők, mint a boltokban, az átlagos kosár mérete 45 százalékkal magasabb az áruházinál. A magyar vásárlók körülbelül ugyanannyit költenek a Hervis internetes áruházában, mint az osztrákok. 

Hervis
Kapcsolódó cikkek