Így vonzaná be a gazdagokat a Lidl
Ruhakollekciót tervez a Lidl-nek a német szupermodell, Heidi Klum – jelentette be a német áruházlánc kedden. A Lidl ráadásul a saját maga által szervezett divathét keretein belül dobbant a kollaborációval.
A Lidl célja, hogy a vagyonosabb réteget is bevonzzák üzleteikbe, de a modellel való együttműködés mellett további lépéseket terveznek a Lidl-divat elterjedése érdekében. Az áruházlánc egyébként pontosan a gazdagabb vevőkör megszerzése érdekében nemrég macaront és homárt is elkezdett árusítani boltjaiban.
A német üzletlánc boltjai gombamód szaporodnak az Amerikai Egyesült Államokban, a társaság 20 diszkontot nyit ebben a hónapban, 2018-ban már 100 kiskereskedelmi üzlet szalagját vágja át – írja a Bloomberg.


