Nagy sláger volt a páros ajándékozás karácsonykor
Az év vége felé az „Ajándékozz élményt” szlogennel kampányoló Bónusz Brigád lényegesen több élményt adott el, mint nyolc éves fennállása óta bármikor. A legnagyobb növekedés az élmény és belföldi utazás kategóriában volt, de nagyot nőtt az étel-ital és a külföldi út kategória is, az eddigi legjobb karácsonyhoz képest 2018 decemberében 50 millióval többet költöttek a vásárlók a Bónusz Brigádon – olvasható a cég közleményében.
A decemberi vásárlók közel fele (46 százalék) jelölte be a kiválasztott bónuszon, hogy ajándékba szánja.
„Egyre nyitottabbak a magyarok, hogy élményt ajándékozzanak egymásnak. Több kutatás is rámutatott a közelmúltban, mennyivel maradandóbb emlék egy közös program egy ajándékba kapott tárgynál.
Élményt adni nagyobb élmény mint tárgyat, ráadásul az élményt gyakran közösen használja fel az ajándékozó és az ajándékozott” – mondja Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.

A cég szerint sokan mennek mostanában együtt 3D minigolfozni, budapesti kilátással wellnessezni és 8D moziba – ez a három bónusz volt a legnépszerűbb decemberben. De népszerű élményajándék volt még a páros masszázs, a gourmet vacsora, egy élményfestés és az ország legnagyobb szabadulószobája is.
A legnépszerűbb élménybónuszok általában két főre szóltak: azaz az ajándékozó is kiélvezheti az általa adott ajándékot.
Az elmúlt két év közötti eltérés inkább volumenben látható: 2018-ban 30 százalékkal nőtt a kosárérték, ennek eredményeképp 2018 decemberében a Bónusz Brigád fennállása óta a legnagyobb értékben adott el bónuszokat, hozzásegítve ezzel az embereket 74 ezer élményhez, ajándékhoz – ennyi bónusz fogyott az év utolsó hónapjában.
Az oldal rekordvásárlója egy hónap alatt 29 dolgot tett a kosarába, a legnagyobb értékben vásárló pedig közel félmillió forintos kosárértéket tudhat magáénak.


