BUX 39,331.33
+0.23%
BUMIX 3,707.69
-0.12%
CETOP20 1,801.38
-1.53%
OTP 8,390
-0.38%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
-0.94%
-0.88%
+0.20%
ZWACK 18,550
0.00%
-0.55%
ANY 1,585
+0.96%
RABA 1,100
+0.46%
0.00%
+0.62%
0.00%
0.00%
+0.12%
-1.40%
-1.80%
0.00%
+1.61%
OTT1 149.2
0.00%
-2.70%
MOL 2,912
-0.21%
-1.28%
ALTEO 2,360
-0.42%
-2.63%
+1.13%
EHEP 1,030
-8.85%
0.00%
-0.76%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.74%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
-0.26%
0.00%
+2.46%
0.00%
+3.94%
-0.60%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,690
0.00%
0.00%
NAP 1,240
+0.16%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions

bónusz brigád

Hatástalan a legtöbb influenszer

A vevők számára a legfontosabb szempont továbbra is az adott termék vagy szolgáltatás ára.
2022.06.28 Olvasási idő:

Másodpercek alatt dönt az online vásárló, ha bonyolult a felület, nem vesz semmit

Az influenszerek ajánlásai a vásárlók döntéseit mindössze két százalékban befolyásolják.
2022.06.27 Olvasási idő:

Csődegyezséget kötött a Bónusz Brigád

A koronavírus az utazási- és egyéb szolgáltató szektorok bedőlése, a vásárlási szokások megváltozása a Bónusz Brigádot is nehéz helyzetbe hozta.
2020.09.09 Olvasási idő:

Csődvédelmet kért a Bónusz Brigád

A közösségi vásárlás első magyar képviselője az elmúlt 10 év során összesen 34 milliárd forintot spórolt vásárlóinak.
2020.04.22 Olvasási idő:

A jóga és a rúdtánc volt 2019-ben a slágersport

2019 legnépszerűbb sporttevékenységeit, valamint az otthoni sportoláshoz használt segédeszközöket is rangsorolta a Bónusz Brigád és a GKI Digital.
2020.01.22 Olvasási idő:

A tavalyi karácsony teljesen eltért az eddigiektől

Az élmény vált a fő ajándékká a kézzelfogható meglepetések helyett – derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatásából.
2020.01.15 Olvasási idő:

Minden második ember élményt akar adni karácsonyra

A többség örül minden élményajándéknak, ennek ellenére kevesen reménykednek abban, hogy meg is kapják az áhított élményt.
2019.12.18 Olvasási idő:

A világháló segítségével jutunk fel a karzatra

Színházjegyet szinte csak online vesznek a magyarok, sokakat a tikettek ára tart vissza a kulturális programtól.
2019.10.16 Olvasási idő:

Családi programokat is online vásárolnak már a magyarok

A legnépszerűbb családos program a 3D minigolfozás volt, a második pedig egy fővárosi fürdő gastro-wellness élményfürdőzése lett.
2019.06.18 Olvasási idő:

Nagy ágyra és erkélyre vágynak a magyarok a szállodai szobákban

A magyarok többségének fontos a szállodai kényelem, azonban a legfontosabb tényezőnek az anyagiak számítanak a pihenés során.
2019.06.13 Olvasási idő: