Árcsökkentéssel növeli tovább piacát és kínálatának elérhetőségét, ezáltal bevételét a VELUX Magyarország Kft., amelynek tavalyi 42,5 milliárd forintos forgalma 8,2 százalékkal haladja meg az előző évit. Mindez már a válság előtti, 2007-es helyzethez képest is jelentős, 20 százalékot megközelítő gyarapodás – közölte a társaság. A Nyugat-Magyarország régió egyik legjelentősebb, stabil munkáltatójának számító cégnél a hazai beruházások tavaly is kiemelt szerepet kaptak, több mint 2 milliárd forintot fordítottak ilyen célokra. Az Energiahatékony Vállalat díjjal a VELUX Magyarország Kft. fertődi egységében 2017-ben megkezdett fejlesztések eredményeit ismerték el, miután az energiatakarékos technológiai megoldások alkalmazásával tizedére csökkent a gyártóegység károsanyag-kibocsátása. A gyártás közben keletkező hulladékot teljes egészében újrahasznosították – elsőként a cégcsoportban –, például a fa alapanyag szárítására szolgáló kazánokat az előállításkor keletkező faforgáccsal működtetik.
A VELUX a tetőtéri ablakok bruttó fogyasztói árát áprilisban átlagosan 18 százalékkal, a többi termékét pedig 7–16 százalékkal csökkentette. A tetőtéri ablakok iránti kereslet és az eladási volumen folyamatosan nő – közölte Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. budapesti telephelyének ügyvezető igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.