BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Dizájnkörtúra virtuálisan és offline

Húsz hazai és négy nemzetközi formatervező kapott főszerepet az első 360 Design Budapest rendezvényen, amelyet a Budapest Design Week szakmai partnereként a Magyar Divat & Design Ügynökség szervezett. A háromnapos eseményen, október 8. és 10 között az érdeklődők nemcsak a helyszínen tekinthették meg a dizájnerek alkotásait, hanem a rendezvény honlapján online is, valamint virtuális túrát tehettek a 3D-s tárgyak között – közölte a Magyar Divat & Design Ügynökség az MTI-vel.

Bonta Gáspár, a rendezvény kurátora és programvezetője naponta több tárlatvezetésre invitálta az érdeklődőket, akik így közelebbről is megismerhették a kiállított tárgyak mögötti történeteket, a kurátori koncepciót, és bepillantást nyerhettek a magyar bútoripari hagyományokba, a kortárs dizájn egyediségébe is. Ezenkívül egészen új perspektívából tanulmányozhatták a látottakat, hiszen egy VR-szemüvegen keresztül is teljesíthették a hét végi dizájnkörtúrát.

Az offline kiállítás húsz hazai formatervező munkásságát tárta a látogatók elé, Adamlamp, Codolagni, Error n'more, Hannabi, Kele Sára, KOMONKA, Lakatos Ábel, LumoConcept, Miklósi Ádám, Oleant, Paper Up, Planbureau, Plydesign, Position Collective, RAWfiction, Regős Anna, Sixay, Socowoo, Studio Nomad és Ungár Fanni különböző dizájntárgyait ismerhették meg. A digitális felületen a magyar tehetségek munkái mellett helyet kaptak négy nemzetközi formatervező munkái is: a cseh Master & Masteré, a szlovák Crafting Plasticé, a lengyel Phormyé, valamint a Máltán alkotó Anna Horváthé.

A 360 Design Budapest mindkét platformon hozta az értéke­sítés­ösztönző jelleget: az offline kiállítás résztvevői QR-kódok segítségével érhették el a kiállítók weboldalait, míg a digitális kiállítás látogatói a tárgyak melletti ikonra kattintva ismerhették meg a dizájnerek történeteit bemutató oldalakat. Az eseményre több mint hatszázan regisztráltak.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.