Honlap, felhasználói értékelések, online elérhetőség, átlátható módon feltüntetett árak és díjak: ezek azok a kritikus tényezők, amelyek a legtöbbet nyomják a latban, amikor kisvállalkozót választ a magyar lakosság – derült ki az NRC legújabb, a Telekom számára készített reprezentatív felméréséből. A válaszadók 54 százaléka online kutakodik, és mindössze 21 százalékuk lapozgat helyi kiadványokat, amikor szakembert keres.
A megkérdezettek 57 százaléka családi és baráti ajánlásokra támaszkodik, de a webet is segítségül hívja a helyes döntés meghozatalához. A válaszadók 44 százaléka egyáltalán nem bízik azokban a szolgáltatókban, amelyekről nem talál kedvező online véleményt. Nagyra értékelik, ha a szolgáltató feltünteti a tarifáit is az online felületén, ezt több mint 55 százalékuk jelölte meg elsődleges szempontként új kisvállalkozás választáskor. Klenovszki János, a kutatást készítő NRC ügyvezetője úgy véli, a netes jelenlét ma már nem versenyelőny, hanem alapfeltétel egy kisvállalkozásnak az életben maradáshoz. Mint elmondta: „A fokozottabb digitális működés új feladatokat is ró a cégvezetőkre, ezért fontos, hogy a kkv-k pontosan mérjék fel a célcsoportjuk elvárásait a honlaptartalommal, a digitális fejlesztésekkel, a kommunikációs csatornákkal és tartalommal kapcsolatban.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.