Mokány Fiesta
Ötszáz darab Ford Fiesta ST Edition készül az európai piac számára, a modell Azura kék színre fényezett háromajtós karosszériával és fekete karosszériadíszekkel érkezik. A felfüggesztés teszi igazán különlegessé az autót, a Ford Performance mérnökei a Nürburgringen hangolták az elöl-hátul állítható lengéscsillapítókkal rendelkező futóművet, elöl 15, hátul 10 milliméterrel csökkentik a hasmagasságot. Quaife részlegesen önzáró differenciálmű is segíti a sofőrt, amikor a 200 lóerő teljesítményű 1,5-es EcoBoost megzabolázásáról van szó.
Újabb plug-in Audi
Hálózatról tölthető hibridként is választható az új generációs Audi A3-as. Egyelőre az ötajtós karosszériához érhető el a 40 TFSI e jelzésű hajtás, amelynél az 1,4 literes turbómotor (150 lóerő, 250 newtonméter) és egy villanymotor (109 lóerő, 330 newtonméter) mozgatja az első kerekeket hatfokozatú duplakuplungos váltón keresztül, a rendszerteljesítmény 204 lóerő. Az elektromos hatótávolság 67 kilométer.
Búcsúzik az elektromos Mitsubishi
Még az idei üzleti évben – tehát 2021 márciusának vége előtt – leáll a Mitsubishi az i MIEV gyártásával, mert nem látják értelmét, hogy továbbfejlesszék. Az elmúlt évtizedben hatalmasat fejlődtek az elektromos autók, az i MiEV azonban kitart a 16 kilowattóra kapacitású akkumulátor mellett, amely mindössze 150 kilométeres NEDC hatótávolságot tesz lehetővé – reálisan 100-120 kilométerrel lehet számolni. A Mitsubishi a következő villanyautóját már a Renault-Nissan segítségével készíti. A Mitsubishi volt az első autógyártó, amely több mint tízezer darabot értékesített egy akkumulátoros-elektromos autóból.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.