BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Nissan meg akarja győzni a vevőket

Szokatlan módját választják az új Nissan Rogue – mifelénk X-Trail néven forgalmazzák majd – piaci bevezetésének az Egyesült Államokban, a forgalmazó felajánlja az 1074 márkakereskedésének, hogy a kampányidőszakban egy bérelt Toyota Rav4-est biztosít nekik. Az érdeklődők rögtön a kategóriában piacvezető típushoz hasonlíthatják az új Rogue szabadidő-autót, és személyesen győződhetnek meg róla, hogy a Nissan terméke a jobb. A Nissan úgy számol, a márkakereskedőinek a fele él majd a lehetőséggel, és részt vesz a Rogue gone Rogue, azaz Szélhámoskodik a szélhámos kampányban. Kérdés, hogy sikerül-e majd elég egyforma Toyota Rav4-est bérelni a Nissan Rogue mellé – az előbbi benzinmotorral, öntöltő és hálózatról tölthető hibrid hajtással is elérhető, míg az utóbbi csak benzinmotorral – a piaci bevezetés idején. Az autókölcsönzők kínálatában általában épp csak a legszükségesebb extrákkal felszerelt alapmodellek szerepelnek, de a kereskedői próbautakra jól fel­szerelt modelleket állítanak be, hogy az ügyfél a lehető legtöbbet megtapasztalja az új modell tudásából.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.